Końska Dawka Rozwoju Podcast

Fala upałów… Kolejna…

 

A ja wspominam pierwszą zimę w mojej stajni i noszenie kilkuset wiader wody… i to że kiedyś piłam tak mało, że budziłam się w nocy, aby nawodnić organizm…

 

Jeśli pijesz zbyt mało wody, to najczęściej będziesz odczuwać zmęczenie, mieć ból głowy lub zawroty. Często nie kojarzysz  tych objawów z niewłaściwym piciem wody. Wypijanie dużo na raz lub czekanie na to, aby zachciało Ci się pić, to też zachowania, które nie służą...

 

Jeśli miewasz problemy opisane powyżej – może faktycznie pijesz za mało… a jeśli chcesz nauczyć się: co pić?, kiedy pić?, jak pić?, ile pić?, jakie są drogi wsparcia w zmianie kształtowaniu nawyku picia wody? Kup e-booka Dobry nawyk – pij wodę!, które napisałam w oparciu o moje doświadczenia związane z piciem wody oraz z opieki nad chorą Mamą. Za jedyne 24,90 zł praktyczny poradnik, który zawiera ćwiczenia, wiedzę i ciekawostki, w tym ze świata zwierząt – może być Twój!

 

Bo nawodniony organizm oznacza lepsze funkcjonowanie mózgu, czyli: lepsza koncentracja, łatwiejsze wstawanie, wyciszenie, spokój, zwiększona efektywność.

 

Zapraszam do rozważań i odpowiedzi pytania rozwojowe:

  • Ile wody pijesz?
  • Jaki procent wody spożywać w stosunku do pozostałych napojów i zup?
  • Jak pijesz – czy całą szklankę ciurkiem czy powoli, łyk po łyku? Jaką odczuwasz różnicę?
  • Jeśli się zgadzasz, że picie wody, to ważny temat, to jaki naprawdę temu priorytet przypisujesz?

 

#016 Dobry nawyk - pij wodę!

12 sierpnia 2022